МЦ «Консультант». Відгуки та коментарі. Наша реакція

Медичний центр «Консультант» працює! Це вже доконаний факт. Ми будемо і далі працювати, розвиватися, вдосконалюватися і приносити користь. Від щирого серця хочу подякувати всім пацієнтів, які вибрали фахівців нашого центру і, сподіваюся, не розчарувалися у своєму виборі. Для нас дуже важлива думка кожного відвідувача. І відгуки … І питання … Зручні і не дуже. Адже без об’єктивного і критичного ставлення до будь-якої справи на успіх сподіватися не можна. І, головне, необхідно бути чесним, перш за все, по відношенню до себе, до своєї совісті.

Активна позиція медичного центру «Консультант» відображена в соціальних мережах і на сайті. Голосно і відкрито заявляємо про себе. Ми отримуємо багато запитань, відгуків та коментарів від відвідувачів, пацієнтів. Намагаємося вчасно на них відповідати. Зараз же хочеться поговорити на «незручні» теми …

Критика. Як до неї ставитися? Ображатися? Не помічати? Нехтувати? Адже це загальновідомий факт, що критика неприємна, практично завжди сприймається болісно. Так це так. Але критика у справі — це наука. І користь від цієї науки неоціненна! Ми щиро дякуємо нашим пацієнтів за правдиві і чесні відгуки. Це дозволяє визначати вектор розвитку центру. Ми стаємо сильнішими! За таку відкриту і правдиву критику хочеться щиро подякувати!

Але хочеться поділитися і іншим досвідом … Є такий різновид «критики», з якою ми вже встигли зіткнутися, коли «доброзичливець» з фейковий аккаунта істерично і брудно «вивергає» своє невдоволення самим фактом існування медичного центру «Консультант». І робиться це під чужим ім’ям … Що пишуть?) Прошу, поділимося. Це не секрет. Ми відкриті спілкуванню.

узі павлоград

Так ось. Почнемо з устаткування. Виявляється, воно старе і неробочий! Доведеться розвіяти брехню. Все медичне обладнання центру має

сертифікати якості і реєстрацію МОЗ України та, в будь-який момент, Ви можете прийти і перевірити це. Сучасні апарати лазерної хірургії, лазерної терапії, радіохвильової терапії, кольпоскоп придбані на заводах-виробниках. Апарат УЗД експертного класу з п’ятьма датчиками і всіма необхідними сертифікованими програмами офіційно придбаний на виставці німецького медичного обладнання. Має всю необхідну метрологічну документацію.

Далі … Це негарне і нешановних мною слово «відкати». Особисто у мене воно викликає огиду. Як керівник центру, відкрито заявляю, що ніколи, нікому ніяких «відкатів» за спрямованих пацієнтів не давали, не даємо і не будемо давати. Це принципова позиція центру! Наш єдиний «козир в рукаві» — це професіоналізм. До нас направляють пацієнтів не за винагороду, а за можливість отримати кваліфіковану консультацію. Хочеться звернутися до своїх колег, медпрацівникам Павлограда. Шановні колеги, давайте думати, перш за все, про інтереси пацієнта. Ніколи жоден фахівець медичного центру «Консультант» не критикував і не буде критикувати своїх колег. Необхідна наша допомога — будь ласка, ми готові. Ми самі, часом, стикаємося зі складними ситуаціями, коли доводиться направляти пацієнтів для подальшої діагностики і лікування в обласні установи. Ми не боїмося говорити прямо і відкрито пацієнтові, що нам не все ясно, що потрібно обстеження в умовах стаціонару.

Тепер про фахівців центру. У медичному центрі «Консультант» працюють професіонали своєї справи. Лікарі вищої категорії. Три кандидати медичних наук, один доктор медичних наук, троє співробітників кафедр медичної академії. Наших фахівців відрізняє не тільки професіоналізм, але і високі людські якості.

Ми адекватно, як лікарі, сприймаємо «брудну критику» з боку «доброзичливця». Адже найпростішим способом для посередньої і недалекій особистості підняти себе це спробувати облити «брудом» оточуючих. Що ж, якщо про нас говорять, значить ми вже щось значущий!)

Наше головне завдання — допомагати пацієнтам. І ми з нею справляємося.

У висновку хотілося б ще раз акцентувати увагу на тому, що ми відкриті прямому і чесного діалогу. Ми чекаємо Ваших питань, зауважень, побажань і завжди раді допомогти Вам.

З повагою, Володимир Байбаков, керівник медичного центру «Консультант».